Portaal Familiefietstocht Forum Fotoalbum Kalender Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen  Registreer
Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Copisj rijdt een auto per total

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BERGEZELKES.BE Forum Index -> Heet van de Naald!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dierickxsens

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 9:14 am    Onderwerp: Copisj rijdt een auto per total Reageer met quote

Jawadde dadde! Ons Johanneken is dinsdagmoren tegen een auto gevlamd, de auto zou voor schroot zijn achtergelaten. Johanneken zelf daarentegen heeft slechts; een snijwonde van 10cm aan de onderkin, een 3de graads geschaafde elleboog, een diepe beenwonde, een hersenschudding (of dit tgv het ongeluk is was niet duidelijk, het zou 'normaal' zijn..), ... Een geluk dat Matilleken er bij was. Hij heeft Coppisj de eerste zorgen toegediend, maw zeker een half uur mond-op-mond toegepast, ook al was dit niet nodig. Blijkbaar maakte Matilleken nog andere misbruiken van de penibele situatie van Johanneken. Johanneken had namelijk ondertussen ook zijn koersbroek kwijtgespeeld...Matilleken daarentegen was zeer blij, opgetogen en voldaan omdat hij Johanneken 'geholpen' had, de viezerik! Pas na een half uur belde Matilleken dan ook de ambulance. Deze namen Johanneken mee voor verder onderzoek, na de middag mocht hij naar huis. Hij ondervind de meeste hinder aan zijn achterkant...de snijwonden vielen mee...

Zo zie ja maar, rij nooit alleen naar je werk, maar ook nooit met Matilleken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Fliereflappers

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 3:43 pm    Onderwerp: jowanneken gewond bij ongeval Reageer met quote

Matilleken heeft tegen mij gezegd dat ik ne sterke beer was om er zonder breuken er van af te komen. Hij was onder den indruk van mij snee. Maar matilleken had ook meer oog voor de knappe blonde politie agente Ilse.
den coppisj
Dierickxsens

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 8:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Correctie: "de knappe blonde politieagent Sil"

Matilleken is zoals iedereen weet zot van blonde jongens...het zijn allemaal goden voor haar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BERGEZELKES.BE Forum Index -> Heet van de Naald! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: